Sala 83 - David Bestué

Interval de dates:
06/07/2016

Sala 83 és un projecte de relectura a la col·lecció a través dels ulls de l’artista contemporani David Bestué. Redescobriu la col·lecció del museu a través de la seva mirada i de la creació d'una "nova sala" a l'espai educArt.

Projectem un epíleg de la presentació de la col·lecció del museu on es fa un resum heterodox de formes, materials o elements inspirats en els de l'exposició permanent, però mostrats d’una manera simultània, defugint el relat cronològic. Un dels referents més clars del projecte són els collages que Francis Picabia va fer als anys 20 on contraposava obres de la col·lecció amb escenes de la seva època. L'objectiu és que penseu que aquesta intervenció és una sala més de la col·lecció del museu, la darrera, i d’aquí el seu títol: Sala 83. L'última sala numerada del museu és la 82.

• Projecte de David Bestué
  • Gratuït
  • Espai educArt (Sala Oval)
  • Del 6/07/2016 al 2/10/2016